sobota, 6 stycznia 2018

Redaktorki

Nasze redaktorki:

pretty doll

założycielka bloga
Moja nazwa na momio- pretty doll. Interesuję się muzyką, chodzę do
szkoły muzycznej, uczę się grać na pianinie i lubię rysować.
Robię też momio edity, mam instagram- @pretty_momio.

Mreee

założycielka grupy
No to tak: Cześć, jestem Ala ;D Jeśli chciałbyś/chciałabyś znaleźć mnie na Momio, nazywam się tam Mreee. Przyjmuję wszystkich, więc śmiało zapraszaj!
  Interesuję się rysunkiem oraz wszelakimi pracami manualnymi. W naszej różowej gierce często organizuję konkursy, wraz z resztą członków tego bloga. Cała drużyna jest zacna, polecam (:

Madzik33

Jestem Magda, moi znajomi często zwracają się do mnie Madziulina. Bardzo lubię śpiewać i rysować. Jestem raczej typem lenia 😝 ale jak zacznę czytać lektur to czasem potrafię za jednym razem przeczytać 200 stron. Kocham zwierzaki a zwłaszcza psiaki , niestety nie mam psa. Mój ulubiony kolor to fiolet, biały, czarny i szary.

Furbye

Hej, jestem Ferbiś. ;p Nazwa na momio: Furbye. Kocham
jeździć na rolkach i czytać książki. Ogólnie jestem chyba miła ;D
Zapraszam na ig: furbye_mm

Dejzi8822

Mam na imię Lidia. Moja ksywka LIDL ❤. Lubię rysować.
Jestem uczestniczką Zacnej Grupy.

PRAWDZIWAPOLKA
Jestem Karolina, ale wolę jeśli mówi się na mnie Karolinku ❤
Mój nick na momio: PRAWDZIWAPOLKA.
Bardzo lubię grać w  siatkówkę oraz koszykówkę.

Jest nas więcej, ale nie wszystkie zdążyły jeszcze coś o sobie napisać :)



1 komentarz:

Mini kolekcja ubrań na Momio!

Witam! Dziś pokażę Wam mini kolekcję ubrań. Jej tematem jest ryba (ze znaku zodiaku) Tak się prezentują ubrania:  Na początek...