wtorek, 23 stycznia 2018

Aktualizacja!

Cześć!
Czy widzieliście już najnowszą aktualizację na naszej różowej grze?
Dzięki niej możemy czatować w pokojach - super!

W pokoju pojawiły się dwie nowe ikonki


Kiedy klikniemy w ten przycisk rozwinie się lista, możemy wybrać między czatem publicznym, do którego każdy może dołączyć; czatem dla znajomych, w którym mogą rozmawiać tylko znajomi; a prywatnym, do którego można wejść jedynie gdy zna się kod wstępu, ustawia go właściciel pokoju.


Kolejna ikonka pozwala nam wylosować miejsce do rozmowy.






Tak to wygląda^

Ciekawostka

W jednym pokoju mieści się 11 osób

Nie widzę tych czatów! Co mam zrobić? - czyli krótki poradnik.

Na telefonie/tablecie starczy wejść do sklepu z aplikacjami, w zależności od modelu wejść w zakładkę „uaktualnienia” lub wyszukać w wyszukiwarce. Następnie tylko pobrać i gotowe! 

Momio zmienia się w MSP! (MovieStarPlanet) 

Wiele osób sądzi, że Momio zmienia się w popularną grę przeglądarkową - MSP. Chodzą także plotki, że MovieStarPlanet wykupiło Momio. Nic z tych rzeczy! To wszystko bzdury. 
Momio ma wiele funkcji, których inne gry nie mają i na odwrót. Ja osobiście wole naszą różową gierkę, ponieważ ludzie są tam bardziej komunikatywni (albo tylko mi na MSP nikt nie odpisuje XD). Poznałam tutaj kilka osób, które okazały się bardzo ale to bardzo zacne! Haha!

Podsumowanie

Nie wiem co Wy o tym sądzicie, ale mi się bardzo podoba.
Możemy teraz urządzać *imprezkiiii* haha
Napewno w bliskiej przyszłości zorganizuję coś w moim zacnym pokoju.
(Przygotujcie się na zacne przyjęcie!)
Grafika jest dużo lepsza, niż sądziłam, że będzie.
Dlatego moja ocena tej aktualizacji to dziewięć punktów na dziesięć.
A wam jak się podoba?
Może uważacie, że to jest zbędne?
A być może jesteście zupełnie na tak?
Pochwalcie się w komentarzu! 

~Pozdrawiam, Ala aka Mreee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mini kolekcja ubrań na Momio!

Witam! Dziś pokażę Wam mini kolekcję ubrań. Jej tematem jest ryba (ze znaku zodiaku) Tak się prezentują ubrania:  Na początek...